hr waar zijn ze als je ze nodig hebt

HR, waar zijn ze als je ze nodig hebt?

 Is dit een gedachte die weleens door je hoofd heen gaat, lees dan vooral verder.

Ik spreek regelmatig ondernemers en managers: ze zijn ambitieus en hebben het beste met hun medewerkers voor. 
In alle gesprekken die ik voer kom ik steevast het volgende tegen:

  • ze willen hun (omzet)targets halen en met hun bedrijf of afdeling vooruit
  • ze hanteren een hoog kwaliteitsniveau
  • ze hebben medewerkers in dienst die het TOP doen en overdeliveren
  • ze hebben ook medewerkers in dienst die eigenlijk geen zin hebben om vooruit te gaan
  • ze hebben geen grip op snelle reïntegratie omdat ze afhankelijk zijn van het oordeel van de bedrijfsarts
  • ze hebben zelf vaak ook geen zin om zich met die materie bezig te houden omdat het ze gewoonweg zoveel (negatieve) energie en tijd kost 

Herken jij je enigszins in bovenstaande…….
Geen stress, zo ziet het leven van een gemiddelde manager of ondernemer eruit: de HIGHS en de LOWS

Highs:

  • Je dashboard op groen en je targets halen
  • Tevreden en gedreven medewerkers die je helpen je (team)doelstellingen te halen
  • Projecten die op tijd worden afgerond
  • Weinig stress en mensen om je heen die doen wat ze moeten doen

Lows:

  • Geen groen dashboard maar maandelijks achter lopen op je omzetdoelstelling 
  • Onvoldoende focus omdat er teveel dossiers én mensen op een dag aan je bureau komen
  • Gezeik op de afdeling
  • Claims en klachten van klanten
  • Moe worden van medewerkers die constant hun hakken in het zand zetten of vluchten in ziekteverzuim
  • Tijd die weglekt aan brandjes blussen waardoor de lange termijn doelstelling telkens in het gedrang komt

Tips:

  • Zorg ervoor dat je bij een zieke medewerker de regie pakt en niet afhankelijk bent van de rapportage van de bedrijfsarts
  • Wacht niet te lang met medewerkers waarvan je eigenlijk al weet dat er geen muziek meer inzit en je ze nergens meer in je bedrijf kan herplaatsen
  • Als je aan het einde van de rit niet teveel wil betalen start dan nu met het bouwen van een dossier
  • Zet je klant op nummer 1 en zorg er ook voor dat dit de eerste prioriteit is van je medewerkers

Het goede nieuws is…….het kan allemaal anders! Hoe? Dat leg ik je uit tijdens een strategiegesprek

Wat houdt een strategiegesprek met mij in en waarom zou jij je tijd hierin moeten investeren? 

  • We hebben een gesprek van een uur waarin we de knelpunten bespreken die zich verhouden tot HR en je business
  • Ik geef je tijdens het gesprek ook al tips en advies om vooruitgang te boeken met lopende dossiers
  • Je krijgt van mij ook ongevraagd feedback over jouw leiderschapsstijl en de impact hiervan op anderen
  • Het strategiegesprek is gratis

‘Gratis…..ja dat zal wel’ denk je misschien. 

Dat klopt, het is gratis omdat ik je kennis wil laten maken met mijn expertise op het gebied van HR, Coaching en Organisatiekunde en wat voor waarde ik voor jou en je bedrijf toevoeg.
En natuurlijk als het klikt en je mij vertrouwt doen we daarna zaken wat niet gratis is.

Maak jij tijd in je agenda vrij voor mij? Het kost je hooguit een uur.
Twijfel je nog omdat je niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt met mij? Check hier mijn LinkedIn pagina en hier de testimonials van mijn huidige klanten.

Have a great day!

Liefs,

Sandhya

0 Shares

Sandhya Santoe

Voor extreem goed leiderschap & schaalbare groei I Bedrijfskundig leiderschapscoach I Businessconsultant I Owner Next Level Mindset I Keynote Spreker I Podcast Breinbabbels I Founder Suits & Soul
who is behind the suit traject
Sandhya Santoe

Voor extreem goed leiderschap & schaalbare groei I Bedrijfskundige I Leiderschapscoach I Owner Next Level Mindset & Suits & Soul I Podcast Breinbabbels I Keynote Spreker

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

0 Shares
Share
Share